Reklamacije, greške u fakturisanju ili opisu proizvoda
Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za primljeni proizvod, kontaktirajte nas telefonom ili e-mailom, što ranije, a najkasnije u roku od 7 dana.
Proizvod možete vratiti i dobiti pun povrat novca ili zamenu u sledećim situacijama:
- Proizvod koji ste dobili ne odgovara opisu sa sajta
- Dobili ste pogrešan proizvod
- Naplaćen vam je drugi iznos od onog koji je u potvrdi narudžbine
- Problemi sa dostavom
- Razne druge greške nastale na našoj strani i ostale reklamacije
Oštećen ili neispravan proizvod
Ukoliko vam je paket stigao oštećen, neophodno je da nas odmah, a najkasnije u roku od 24 sata od momenta primanja paketa kontaktirate telefonom ili e-mailom, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko paket nije oštećen ali je poručeni elektronski uređaj neispravan, poslaćemo vam zamenu ili vratiti novac nakon što vratite neispravan uređaj. Nakon što nas kontaktirate, dobićete dalja uputstva. Proces vraćanja neispravnog proizvoda je sličan kao gore naveden proces za vraćanje.
Garancija na kupljene proizvode
Svi proizvodi koje poručite od nas su pod garancijom u trajanju od 2 godine od momenta poručivanja. U tom periodu ćemo vršiti besplatno servisiranje uređaja i komponenti, ili, ukoliko popravka nije moguća, besplatnu zamenu proizvoda sa novim.
Proizvode nam na servis šaljete kurirskom službom i sami snosite troškove slanja.
Da bi iskoristili pravo na garanciju, morate čuvati fiskalni račun ili fakturu koju ste dobili prilikom kupovine i poslati ih zajedno sa proizvodom.
Vraćanje paketa i refundacije
Kupovina je situaciona i mogu se desiti slučajevi gde kupac želi da vrati kupljenu robu iz bilo kog razloga. Zakon omogućava da krajnji potrošač vrati proizvod poručen preko internet prodavnice u roku od 14 dana, uključujući i neradne dane, od preuzimanja paketa. Ukoliko se odlučite da vratite kupljen proizvod, dobićete povrat novca, a moguća je i zamena za drugi artikal uz doplatu ili vraćanje razlike u ceni.
Proces vraćanja robe koja je primljena kurirskom službom je sledeći:
- Obavestite nas telefonom ili e-mailom (069678900 / support@minipc.rs) da želite vratiti poručeni proizvod.
- Proizvod mora biti dobro spakovan i u istom stanju kao kada ste ga primili kako bi vaša refundacija bila uvažena.
- Obavezno sa paketom vratiti i fiskalni račun koji ste dobili.
- Poslati paket na adresu naše firme ili adresu koju smo vam dali prilikom kontakta u prvom koraku, kurirskom službom. Poštarinu za slanje plaćate vi. Paket ne sme da ima otkupnu vrednost.
- U roku od 15 dana od primanja paketa ćemo vraćeni proizvod proveriti i kada ustanovimo da je sa njim sve u redu, započećemo proces vraćanja novca koji može da traje do 7 dana. Kontaktiraćemo vas za broj računa gde želite da se novac vrati. Novac za pakete dostavljene kurirom se vraća isključivo uplatom na račun.
Ukoliko ste plaćanje izvršili karticom, transakcija će biti stornirana i novac automatski vraćen na karticu.
U slučaju da smo vam mi dostavili proizvod ili ste ga lično preuzeli i platili gotovinom, novac možete dobiti nazad u kešu, nakon što nam sami dostavite proizvod.
Proces vraćanja novca u praksi traje dosta kraće. Trudimo se da reklamacije obradimo u što kraćem roku.